Pierwsza wizyta

Program Opieki Weterynaryjnej dla Szczeniąt i Psów Dorosłych

Pierwsza wizyta w ERVet – Weterynarz Wrocław może mieć charakter zapoznawczy dla szczenięcia czy też dorosłego, co psa ma istotne znaczenie dla komfortu w czasie jak i po wizycie.

W jej trakcie może zapoznać się z przychodnią weterynaryjną, gabinetami w których badamy zwierzęta oraz lekarzem weterynarii. Pozwala to w maksymalnie bezstresowy sposób nawiązać kontakt.

Lekarz opowiada opiekunom o Treningu Medycznym, który jest istotnym elementem w rozwoju psa oraz umożliwia mu przejście przez wiele rutynowych zabiegów z dużo mniejszym stresem i emocjami.

Jeśli chcesz żeby lekarz weterynarii specjalnie dla Ciebie ustalił indywidualny harmonogram opieki nad Twoim pupilem skontaktuj się z nami:

dzwoniąc pod numer +48 570 521 122

Odrobaczenia

Pierwsze odrobaczenie szczenięcia powinno zostać wykonane w wieku od 2 do 3 tygodni.
Kolejne należy przeprowadzać w odstępach 3-4 tygodniowych aż do osiągnięcia przez nie wieku 24-go tygodni czyli 6 miesiąc życia.

Szczepienia

I szczepienie w wieku 6 tygodni;
II szczepienie w wieku od 9 do 10 tygodni;
III szczepienie w wieku 12 – 13 tygodni;

Ponadto w zależności od narażenia psa ocenianego indywidualnie zalecamy szczepienia dodatkowe między innymi przeciwko takim chorobom jak:

• borelioza
  • leptospiroza
  • kaszel kenelowy

Kastracja / Sterylizacja

Zabieg sterylizacji suczki lub kastracji psa przeprowadzamy po osiągnięciu wieku od 5 do 7 miesięcy.
Mamy wolne terminy

Sprawdź już dziś.